Όροι Πώλησης Προϊόντων μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

που βρίσκεται στον δικτυακό τόπο www.etra.gr

1. Εύρος εφαρμογής

1.1 Οι παρόντες όροι εφαρμόζονται στην πώληση προϊόντων από την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ» και τους διακριτικούς τίτλους «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΤΡΑ» και «ETRAPUBLISHING» (εφεξής «Επιχείρηση») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr.

1.2 Οποιαδήποτε απόκλιση από τους παρόντες όρους πρέπει να έχει γίνει αποδεκτή εγγράφως από την Επιχείρηση για να ισχύει άλλως δεν έχει την παραμικρή ισχύ και δεν δεσμεύει την Επιχείρηση.

1.3 Οποιοσδήποτε υποβάλλει παραγγελία για αγορά προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα όλους ανεξαιρέτως τους παρόντες όρους χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση.

1.4 Οποιοσδήποτε επιθυμεί να αγοράσει προϊόντα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr οφείλει να διαβάζει προσεκτικά τους παρόντες όρους καθώς και τους, περιεχόμενους στον παραπάνω ιστότοπο (www.etra.gr), όρους χρήσης και όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων, πριν από κάθε αγορά προϊόντος. Εάν δεν κατανοεί, ολικά ή μερικά, ή δεν συμφωνεί, ολικά ή μερικά, με οποιονδήποτε από αυτούς τους όρους, οφείλει να μην επισκέπτεται/χρησιμοποιεί τον ιστότοπο της Επιχείρησης (www.etra.gr) και να μην αγοράζει προϊόντα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα που βρίσκεται στον ιστότοπο αυτό (www.etra.gr).

2. Στοιχεία Πωλητή

2.1 Ο πωλητής των προϊόντων στον καταναλωτή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr είναι η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ» και τους διακριτικούς τίτλους «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΤΡΑ» και «ETRAPUBLISHING» (εφεξής «Επιχείρηση»), που εδρεύει στο Παλαιό Φάληρο Αττικής επί της οδού Ευεργετών αριθ. 7, Τ.Κ. 175 63 και έχει ΑΦΜ 117962534.

3. Κατάρτιση της Πώλησης

3.1 Μόλις πατηθεί το κομβίο «Αγορά», ο πελάτης απευθύνει πρόταση στην Επιχείρηση για αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι του και συμφωνεί ανεπιφύλακτα με την εφαρμογή όλων ανεξαιρέτως των παρόντων όρων πώλησης προϊόντων. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ο ίδιος τηλεφωνήσει στην Επιχείρηση προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, εξουσιοδοτεί τον υπάλληλο της Επιχείρησης που απάντησε στο τηλεφώνημα του να ολοκληρώσει αυτός (ο υπάλληλος της Επιχείρησης), στο όνομα και για λογαριασμό του πελάτη, την παραγγελία του τελευταίου (του πελάτη) σύμφωνα με τους παρόντες όρους.

3.2 Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς (ήτοι η επιβεβαίωση καταχώρησης παραγγελίας), η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την Επιχείρηση. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του προϊόντος που έχει παραγγείλει ο πελάτης εκ μέρους της Επιχείρησης.

3.3 Η εκ μέρους της Επιχείρησης αποδοχή της πρότασης του πελάτη για αγορά του προϊόντος που έχει παραγγείλει θα συντελείται είτε με την παράδοση στον μεταφορέα του προϊόντος προκειμένου αυτός (ο μεταφορέας) να το παραδώσει στον τόπο που επέλεξε ο πελάτης είτε με την αποστολή στον πελάτη, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail), ειδοποίησης παραλαβής του προϊόντος από το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης από το οποίο επέλεξε να το παραλάβει ο πελάτης (εφόσον υφίστανται φυσικά καταστήματα της Επιχείρησης).

3.4 Ο πελάτης επιβαρύνεται με όλα ανεξαιρέτως τα, πάσης φύσεως, έξοδα επικοινωνίας με την Επιχείρηση για οιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με την αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα της που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr.

4. Τιμές Προϊόντων

4.1 Όλες οι τιμές των προϊόντων που πωλούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο αναλογούντα Φ.Π.Α.

4.2 Οι τιμές των προϊόντων που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση.

4.3 Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να διασφαλίσει την ακρίβεια και την πληρότητα των περιεχομένων του ηλεκτρονικού καταστήματος της που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές, οι πληροφορίες, οι τιμές, και, εν γένει, τα περιεχόμενα του ως άνω ηλεκτρονικού καταστήματος της θα παρέχονται χωρίς διακοπή, σφάλματα, ελλείψεις, ανακρίβειες, καθώς και ότι τα λάθη, οι ελλείψεις και οι ανακρίβειες θα διορθώνονται. Περαιτέρω, η Επιχείρηση δεν εγγυάται και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα, από οποιαδήποτε αιτία, κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής οιουδήποτε προϊόντος που πωλεί μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr.

4.4 Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία, σας παρακαλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του, να επικοινωνείτε με την Επιχείρηση είτε τηλεφωνικά στον αριθμό 210-9811753 είτε με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

5. Προσφορές

5.1 Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων του προϊόντος ή των προϊόντων που διατίθενται σε προσφορά.

5.2 Σε περίπτωση μικρής/περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που διατίθεται σε προσφορά, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να εκτελεί τις παραγγελίες που αφορούν το προϊόν αυτό με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς επισκέπτες/χρήστες του ηλεκτρονικού της καταστήματος που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr.

6. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

6.1 Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς του δικαιώματος της να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια, να μην καταρτίζεται η σύμβαση πωλήσεως. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης.
6.2 Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ. Η επεξεργασία των παραγγελιών που υποβάλλονται Σάββατα, Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

7. Παράδοση Προϊόντων

7.1 Τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδίδονται είτε με αποστολή στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης με επιβάρυνση του τελευταίου (του πελάτη) είτε με παραλαβή τους από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης έχει επιλέξει ο πελάτης για την οποία δεν επιβαρύνεται ο πελάτης (εφόσον υφίστανται φυσικά καταστήματα της Επιχείρησης).

7.2 Τα έξοδα αποστολής (ήτοι τα μεταφορικά έξοδα) ενδέχεται να ποικίλουν ανάλογα με την ομάδα προϊόντων και το μέγεθος του πακέτου. Τα έξοδα αποστολής (ήτοι τα μεταφορικά έξοδα) εμφανίζονται αναλυτικά κατά τη διαδικασία πληρωμής.

7.3 Η αποστολή των προϊόντων στον πελάτη γίνεται δωρεάν σε περίπτωση που η πληρωμή του τιμήματος αγοράς του προϊόντος και των εξόδων αποστολής (ήτοι των μεταφορικών εξόδων) γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

7.4 Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο 210-9811753.

                                              
7.5 Στην περίπτωση που το προϊόν έχει παραδοθεί ή είναι ήδη διαθέσιμο προς παραλαβή σε κάποιο φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης (εφόσον υφίστανται φυσικά καταστήματα της Επιχείρησης) κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) για το πότε η παραγγελία του είναι έτοιμη προς παραλαβή από το κατάστημα που ζήτησε (ειδοποίηση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση παραλαβής καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο εν ισχύ ή δίπλωμα οδήγησης εν ισχύ). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης παραλαβής, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση του εν λόγω προϊόντος. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Επιχείρηση με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι οιοσδήποτε προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την Επιχείρηση (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης και μη παραλαβή αυτών από το φυσικό κατάστημα αυτής από το οποίο είχε ζητήσει να τα παραλάβει κλπ), η Επιχείρηση δύναται, με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος της και όχι περιοριστικά, να αποκρούσει και να αρνηθεί την πώληση προϊόντων στο συγκεκριμένο πρόσωπο ή να αποκρούσει και να αρνηθεί την παραλαβή του προϊόντος ή των προϊόντων που παρήγγειλε το πρόσωπο αυτό από τα φυσικά καταστήματα της (εφόσον υφίστανται φυσικά καταστήματα της Επιχείρησης).

7.6 Σε περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής (ήτοι τα μεταφορικά έξοδα) υπολογίζονται βάσει του ταχυδρομικού κώδικα που δηλώνεται από τον πελάτη στην διεύθυνση αποστολής. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση του ταχυδρομικού κώδικα και, συνεπεία αυτής, λανθασμένος υπολογισμός των εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Επιχείρηση αλλά αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη. Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων κυμαίνεται συνήθως από δύο (2) έως τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο παράδοσης. Σε περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων μπορεί να υπερβαίνει το ανωτέρω ενδεικτικό χρονικό πλαίσιο (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, απομακρυσμένες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, νησιά κλπ). Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο εν ισχύ ή δίπλωμα οδήγησης εν ισχύ). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν, παρά το ότι έχει ειδοποιηθεί να το παραλάβει από τον μεταφορέα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση του εν λόγω προϊόντος. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Επιχείρηση με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε ο πελάτης να διενεργήσει την καταβολή του τιμήματος.

7.7 Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή προϊόντος σε ή από ανήλικο πρόσωπο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης αυτού (του ανηλίκου) από ενήλικο πρόσωπο. Η Επιχείρηση ρητώς επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση του προϊόντος άκυρη ή/και να υπαναχωρήσει από αυτή, σε περίπτωση που ανήλικο πρόσωπο παραλάβει οιοδήποτε προϊόν που πωλεί.

7.8 Σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε ο πελάτης χρειάζεται συναρμολόγηση, την συναρμολόγηση αυτή αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει ο πελάτης με μέριμνα και δαπάνες του.

8. Πληρωμή

8.1 Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή (η οποία επιβαρύνεται με ποσό το ύψος του οποίου εξαρτάται από το βάρος των παραγγελθέντων προϊόντων και το οποίο (άνω ποσό) προστίθεται στο συνολικό τίμημα της παραγγελίας), μέσω paypal (η οποία επιβαρύνεται με ποσό που αντιστοιχεί στο 3,8% του συνολικού τιμήματος της παραγγελίας, χωρίς τον ΦΠΑ, το οποίο (άνω ποσό) προστίθεται στο συνολικό τίμημα της παραγγελίας) ή με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό.

8.2 Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ο ίδιος τηλεφωνήσει στην Επιχείρηση προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια του υπαλλήλου της Επιχείρησης που απάντησε στο τηλεφώνημα του ο οποίος ολοκληρώνει, στο όνομα και για λογαριασμό του πελάτη, την παραγγελία του τελευταίου (του πελάτη), μόνο η κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό ή η αντικαταβολή μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τρόποι πληρωμής.

9. Παρακράτηση Κυριότητας Προϊόντων/Κίνδυνος

9.1 Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην πλήρη και αποκλειστική κυριότητα της Επιχείρησης μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του συνόλου του τιμήματος πωλήσεως τους (στο οποίο συμπεριλαμβάνονται, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ο ΦΠΑ και τα τυχόν έξοδα αποστολής (ήτοι τα μεταφορικά έξοδα)). Ο κίνδυνος μετατίθεται στον πελάτη από την παράδοση των προϊόντων σ’ αυτόν (τον πελάτη).

10. Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

10.1 Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ή επιχειρήσεις ως τελικούς χρήστες. Η περαιτέρω πώληση των προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται εκτός αν συμφωνήσει εκ των προτέρων και εγγράφως προς τούτο η Επιχείρηση. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που, κατά την κρίση της, δημιουργούν την εντύπωση ότι έγιναν με σκοπό την μεταπώληση ή, εν γένει, την περαιτέρω εμπορική προώθηση / εκμετάλλευση των προϊόντων που πωλεί.

11. Ανωτέρα Βία

11.1 Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση οποιασδήποτε υποχρέωσης της (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης των προϊόντων που πωλεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα της που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr) που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή οφείλονται σε γεγονότα ανωτέρας βίας ή σε γεγονότα εκτός της σφαίρας ελέγχου της. Σε οιαδήποτε από τις ανωτέρω αναφερόμενες περιπτώσεις, ο χρόνος εντός του οποίου η Επιχείρηση οφείλει να εκτελέσει τις υποχρεώσεις της παρατείνεται, αυτοδίκαια και χωρίς να απαιτείται οιαδήποτε ενέργεια εκ μέρους της Επιχείρησης προς τούτο, για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί το γεγονός που δεν επιτρέπει στην Επιχείρηση να εκτελέσει τις υποχρεώσεις της. Ενδεικτικά παραδείγματα τέτοιων γεγονότων είναι, μεταξύ άλλων και όχι περιοριστικά, απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια γεγονότα διαρκέσουν πλέον των δύο (2) μηνών, η σύμβαση πωλήσεως οιουδήποτε προϊόντος μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο (ήτοι τόσο από την Επιχείρηση όσο και από τον πελάτη) χωρίς οιαδήποτε αποζημίωση πάσης φύσεως και μορφής.

12. Ακύρωση / Τροποποίηση Παραγγελίας

12.1 Ο πελάτης δύναται να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την παραγγελία του μόνο εάν αυτή βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας. Η παραγγελία δεν δύναται να ακυρωθεί ή να τροποποιηθεί εάν βρίσκεται σε οιοδήποτε άλλο στάδιο.

12.2 Εφόσον η παραγγελία του πελάτη βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας, ο τελευταίος (ο πελάτης) δύναται να την ακυρώσει ή να την τροποποιήσει ζητώντας την ακύρωση ή την τροποποίηση της μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) που θα αποστείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

13. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

13.1 Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την σύμβαση αγοράς προϊόντος για προσωπική του χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αυτή εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην Επιχείρηση, στην αρχική του κατάσταση, μαζί με την απόδειξη αγοράς του και επιβαρυνόμενος (ο πελάτης) με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 10 Ν. 2251/1994.

14. Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

14.1 Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση προϊόντων εγγράφως και εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας τα προϊόντα στην Επιχείρηση στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την απόδειξη αγοράς τους. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εμπρόθεσμη αποστολή της εγγράφου δήλωσης υπαναχώρησης μαζί με την απόδειξη αγοράς των προϊόντων ή η αποστολή των προϊόντων μαζί με την απόδειξη αγοράς τους εντός της παραπάνω προθεσμίας, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

14.2 Η δήλωση υπαναχώρησης αποστέλλεται εγγράφως με συστημένη επιστολή προς την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ» και τους διακριτικούς τίτλους «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΤΡΑ» και «ETRAPUBLISHING», που εδρεύει στο Παλαιό Φάληρο Αττικής επί της οδού Ευεργετών αριθ. 7, Τ.Κ. 175 63 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς των προϊόντων. Τα προϊόντα, μαζί με την απόδειξη αγοράς τους, επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται δωρεάν από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης στην ελληνική επικράτεια (σήμερα λειτουργεί φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης στο Παλαιό Φάληρο Αττικής επί της οδού Ευεργετών αριθ. 7). Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με την Επιχείρηση στον τηλεφωνικό αριθμό 210-9811753.

14.3 Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί από τον πελάτη, με χρηματική αποζημίωση, κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται σε μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών προϊόντων, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται να λαμβάνει χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Κάθε υποχρέωση του πελάτη να καταβάλλει οιοδήποτε χρηματικό ποσό στην Επιχείρηση που σχετίζεται, άμεσα ή έμμεσα, με την εκ μέρους του πελάτη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, έξοδα επιστροφής του προϊόντος, αποζημίωση κλπ) θα πρέπει να εκπληρώνεται από τον πελάτη εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών που άρχονται από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης ή από την επιστροφή του προϊόντος.

14.4 Το δικαίωμα υπαναχώρησης του άρθρου 4 παρ. 10 Ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: α) στις περιπτώσεις που το τίμημα πώλησης των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης και, ταυτόχρονα, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς, στην περίπτωση αυτή, η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση, β) στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις, γ) στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα βρίσκονται εντός σφραγισμένης συσκευασίας και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους ή η συσκευασία τους έχει παραβιασθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο.

14.5 Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην Επιχείρηση μαζί με την απόδειξη αγοράς του, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Επιχείρηση, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος. Ρητώς συμφωνείται, και ο πελάτης ήδη παρέχει ανεπιφύλακτα την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, ότι η Επιχείρηση δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο στον πελάτη ποσό τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε υπαιτιότητα του πελάτη (συμπεριλαμβανομένης και της ελαφράς αμέλειας). Σε κάθε περίπτωση και χωρίς κανένα απολύτως περιορισμό των ανωτέρω, η Επιχείρηση δικαιούται να αξιώνει, με κάθε νόμιμο μέσο, κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, για έξοδα επιστροφής του προϊόντος, για αποζημίωση προερχόμενη από καταστροφή του προϊόντος ή από απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται σε φθορά ή βλάβη του προϊόντος κλπ).

15. Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία

15.1 Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών του Αστικού Κώδικα, του άρθρου 5 του Ν. 2251/1994 καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή ισχύουν ως έχουν. Απαγορεύεται και αποκλείεται απολύτως η, ολική ή μερική, εκχώρηση, παραχώρηση, μεταβίβαση ή άλλη, πάσης φύσεως και με οιονδήποτε νομικό τύπο, διάθεση των παραπάνω δικαιωμάτων του πελάτη/καταναλωτή.

15.2 Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

15.3 Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

16. Αξιώσεις για ελαττώματα

16.1 Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών εκ του άρθρου 4 παρ. 10 Ν. 2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος που αγόρασε ενώπιον οποιουδήποτε φυσικού καταστήματος της Επιχείρησης στην ελληνική επικράτεια ή υποβάλλοντας σχετικό αίτημα με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

16.2 Σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που αγόρασε, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικώς με την Επιχείρηση στον αριθμό 210-9811753 και να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες.

16.3 Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς του δικαιώματος της να διακριβώσει, με κάθε τρόπο και μέσο, εάν το προϊόν αυτό είναι πράγματι ελαττωματικό, ως ισχυρίζεται ο πελάτης.

16.4 Απαγορεύεται και αποκλείεται απολύτως η, ολική ή μερική, εκχώρηση, παραχώρηση, μεταβίβαση ή άλλη, πάσης φύσεως και με οιονδήποτε νομικό τύπο, διάθεση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα οιουδήποτε προϊόντος.

17. Εφαρμοστέο δίκαιο, αποκλειστική δικαιοδοσία και λοιποί όροι

17.1 Οι παραπάνω όροι πώλησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση, αλλαγή ή μεταβολή τους, διέπονται και συμπληρώνονται από το ελληνικό δίκαιο.

17.2 Οποιαδήποτε διάταξη των παραπάνω όρων καταστεί αντίθετη προς τον νόμο παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς και η εγκυρότητα των λοιπών όρων που εξακολουθούν να ισχύουν και να εφαρμόζονται ως έχουν.

17.3 Οι παρόντες όροι, σε συνδυασμό με τους όρους χρήσης του ιστότοπου της Επιχείρησης (www.etra.gr) και τους όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων, που αμφότεροι περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστότοπο και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων πώλησης προϊόντων, αποτελούν τη συνολική συμφωνία (σύμβαση) μεταξύ της Επιχείρησης και οιουδήποτε προσώπου αγοράζει προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr.

17.4 Καμία τροποποίηση των όρων αυτών (δηλαδή των ως άνω όρων πώλησης προϊόντων, των όρων χρήσης του ιστότοπου www.etra.gr και των όρων προστασίας προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/χρηστών του παραπάνω ιστότοπου) δεν θα λαμβάνεται υπόψη και δεν θα αποτελεί τμήμα της σύμβασης μεταξύ της Επιχείρησης και του επισκέπτη/χρήστη του δικτυακού της τόπου / αγοραστή των προϊόντων που πωλεί μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος που βρίσκεται στον παρόντα ιστότοπο, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σ’ αυτήν.

17.5 Η εκ μέρους της Επιχείρησης μη άσκηση, η μερική άσκηση ή η μη έγκαιρη άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματός της προκύπτει από την ως άνω σύμβαση μεταξύ της Επιχείρησης και του επισκέπτη/χρήστη του δικτυακού της τόπου / αγοραστή των προϊόντων που πωλεί μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, το οποίο βρίσκεται στον παρόντα ιστότοπο, ή τον νόμο, είτε μία φορά είτε κατ’ επανάληψη, καθώς και η χορήγηση χαριστικής προθεσμίας ή η εκ μέρους της Επιχείρησης ανοχή παράβασης οποιουδήποτε όρου της ρηθείσας συμβάσεως ή του νόμου δεν αποτελεί και δεν θα ερμηνεύεται, σε καμία απολύτως περίπτωση, ως παραίτηση από οποιοδήποτε δικαίωμά της ή ως αποδυνάμωση οποιουδήποτε δικαιώματός της ούτε θα θεωρείται ότι περιορίζει ή εμποδίζει, με οποιονδήποτε τρόπο, την άσκηση των, πάσης φύσεως και μορφής, δικαιωμάτων της. Η παραίτηση της Επιχείρησης από οποιοδήποτε δικαίωμά της μπορεί να γίνει μόνο εγγράφως, αποκλειομένου κάθε άλλου αποδεικτικού μέσου και αυτού ακόμη του όρκου.

17.6 Οι παρόντες όροι πώλησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και ερμηνεύονται με βάση το δίκαιο αυτό. Για την επίλυση κάθε διαφοράς που τυχόν προκύψει σχετικά με την ισχύ, την ερμηνεία και την εφαρμογή των παρόντων όρων πώλησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.etra.gr και της ως άνω σύμβασης μεταξύ της Επιχείρησης και του επισκέπτη/χρήστη του δικτυακού της τόπου / αγοραστή των προϊόντων που πωλεί μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος που βρίσκεται στον παρόντα ιστότοπο καθώς και, εν γένει, περί οποιουδήποτε ζητήματος ή διαφοράς τυχόν προκύψει σχετικά με τους όρους αυτούς ή/και την ρηθείσα σύμβαση ή οποιουδήποτε ζητήματος ή διαφοράς συνδέεται, άμεσα ή έμμεσα, με την επίσκεψη στον παρόντα ιστότοπο ή την χρήση αυτού ή την αγορά προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον παρόντα ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) των δικών σχετικά με την εκτέλεση και τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων, αποκλειστικά αρμόδια ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών (στην Ελλάδα), τα οποία έχουν την σχετική διεθνή δικαιοδοσία και θα εφαρμόσουν το Ελληνικό Δίκαιο. Επιπρόσθετα, και προς ενίσχυση των παραπάνω, τα Δικαστήρια των Αθηνών (στην Ελλάδα) έχουν τη σχετική διεθνή δικαιοδοσία και είναι αποκλειστικά αρμόδια να κρίνουν όλες τις ως άνω διαφορές, οποτεδήποτε και αν προκύψουν, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΚ) 44/2001, της Σύμβασης των Βρυξελλών, της Σύμβασης του Λουγκάνο, της Σύμβασης της Ρώμης (Iκαι II), καθώς και οποιασδήποτε άλλης Διεθνούς Σύμβασης, Συνθήκης ή άλλου νομοθετικού κειμένου, πάσης φύσεως, δεσμεύει την Ελλάδα.